ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ανακαλύπτωντας την πολυρυθμία. Μουσικοσωματικό σεμινάριο κρουστών το οποίο εξερευνά τους παραδοσιακούς ρυθμούς της Δυτικής Αφρικής από μία άλλη οπτική γωνία. Με αφετηρία την φωνή, την σωματική έκφραση και κατεπέκταση το ίδιο το μουσικό όργανο, θα αφουγκραστούμε την ουσία και την πλοκή της πολυρυθμίας βιώνοντάς την για αυτό που είναι. Ένα θεραπευτικό εργαλείο που δείχνει τον δρόμο προς την συλλογική συμμετοχή.Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο αποτελεί έρευνα προς την φυσική και ελεύθερη σωματική κίνηση και απευθύνεται σε όποιον-α ενδιαφέρεται. Απευθύνεται σε ηθοποιούς, performer, μουσικούς και όλους όσους θέλουν να αναπτύξουν τη ρυθμικότητά τους.
Παρακαλούμε να έχετε μαζί σας άνετα ρούχα καθώς και για την έγκαιρη προσέλευσή σας στο χώρο.
Παρακαλούμε να έχετε μαζί σας άνετα ρούχα καθώς και για την έγκαιρη προσέλευσή σας στο χώρο.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Είμαι εικαστικός, μουσικός και ηθοποιός performer. Μελέτησα για πέντε χρόνια Αφρικάνικα κρουστά (djembe και doundoun) και παραδοσιακά κρουστά (νταούλι) στο μουσικό εργαστήριο “Τα Κρουστά της Τάκη”. Παρακολούθησα σεμινάρια Αφρικάνικων κρουστών με τους Ponta O’ Bryan, TamTam d’ Afrique, Mare Songoro, Moussa Oulare, Ousmane Keita, Thomas guey, Petit Adama, Adama Biloru, Sidiki Camara, Babara Bangoura, Harouna Dembele. Από τo 2008 ξεκίνησα να μελετάω κλασικά κρουστά (τύμπανα, ταμπούρο, μαρίμπα) θεωρητικά και πιάνοστο ωδείο του Μοσχάτου. Από το1998 δουλεύω επαγγελματικά σαν ακροβάτης ζογκλέρ με την ομάδα θεάτρου δρόμου circus dayz και διδάσκω στην σχολή της βασικές τεχνικές τσίρκου και θεάτρου δρόμου. Από το 2006 έχω συνεργαστεί ως ηθοποιός με τους: Στάθη Λιβαθινό, Έφη Θεοδώρου, Ανέστη Αζά, Λουκά Θάνου, Φένια Παπαδόδημα, Τατιάννα Λύγαρη, Ludovic Lagard, Σπύρο Δομαζάκη και Δημήτρη Τάρλοου. Το 2011, μαζί με την χορεύτρια και δασκάλα αφρικάνικου χορού Δάφνη Ασημακοπούλου, ιδρύσαμε το πολιτιστικό κέντρο αφρικανικής τέχνης ANASA στο οποίο διδάσκονται αφρικάνικα κρουστά και γίνεται μελέτη στις παραστατικές τέχνες πρωτόγονων κοινωνιών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|